Archive for AudiSRS.com The place for Performance Audi
 


       AudiSRS.com Forum Index -> General Car Chat
grizz

hahahahahahahah read this

Omg , This is one hell of a car ..

http://www.ebay.co.uk/itm/2002-52...ash=item33703cae09#ht_1492wt_1378


calibra_se8

Would make a nice courtesy car for you Grizz
BennyBoo

Can't believe you guys havent snapped it up yet...
nogaro s4

Loooooool tramp stamp            

class
grizz

calibra_se8 wrote:
Would make a nice courtesy car for you Grizz




hahahahah , Now thats a plan ...
derdle

That's a brilliant advert innit.
pjbRs

Mmmm tempting !  
N11LS_J

Hahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaa quality!!
tomelliott442

ah blood, thats a sweet ride, init!!!
dest

Bugger, my surprise  is ruined.
Now you know why I had to sell the S4
grizz

omg , 47,000 views .....

Thats 10,000 in the past 9 hour's ..
dest

Refresh the page, it's going up 10 or so every few seconds!
t-ruckerj

hahaaaaa ,"brilliant!" in the words of will from inbetweeners, might word my next add like his or better still get this genius to write me one out

A+
grizz

It went up 5,000 in 30 mins last night ..

But it's been removed now
t-ruckerj

did anyone save it???
derdle

t-ruckerj wrote:
did anyone save it???


Yep:

Attention Teenage Drug Dealers / Low Life & Oxygen Thieves
If you think you've saved enough benefit from your 4 children before your 20, this could be the answer to your prayers.
A proper bastardized, chaved up Skippy mobile if ever there was. Enhance your street cred at the local drive through burger joint or council estate shop front no end with this utterly tacky converted little MG ZR. Not your Gran's idea of a lift to town, granted, but a fantastic opportunity to increase 3 fold your class A drug selling ability. This is the car you need boys. The punters will flock to the window for your home grown skunk and other illegal substances. you just ain't gonna look out of place in this little beauty! Now I've made sure the tax ran out last November, so there is a big pat on your scrawny little backs already.
Dig out your favorite unwashed "Um bro" hoody and come cast your shifty little eyes on this. Ideal for the "Street Pharmacist" and other suitably attired tw*ts. Your gonna need a baseball cap with this beauty, ideally one that comes with no fitting instructions. Heaven forbid you should put it on the right way. What better way to compliment your stolen Nike Air Max trainers than to be seen dangling a foot outta this pocket rocket.
Worried about the Babylon spotting ya, no need. Car comes fully equipped with proper blacked out gangster glass on the side windows. Hell, you could even fill the back up with your ugly chav kids and know one would see 'em. doesn't get much better boys. Ah, but it does. It does. To show your complete and utter lack of taste and knowledge of the motor car you'll also find the ridiculous rock hard lowered suspension to your taste as well. Why not get a step closer to Gran's inheritance by offering her a lift in ya new "wheels" then taking her down the post Office flat out over the speed humps round your estate and hopefully knocking the spine out of her? Might need 2 laps but god damn them single teenage mums smoking Marlboro Lights outside the chippy will be impressed fellas. You know that they like a ride like this.

To complete the proper drug dealer look, maybe you could add a tasteless stripe from the front to the rear in "Air Max" white it really wouldn't complement the car in any shape or form. Rather like you and your Brethren spitting on the floor constantly. Completely needless but you think it makes a statement about you. You'll also enjoy the totally pointless but ridiculously noisy after market air filter. About as helpful as a fart in an astronaut suit, but hell, you didn't get where you are today by being helpful, did you?
I'm quite sad to see the thing go really. There is nothing more pleasurable to me at 38 than to drive round in this bit of shit and look a complete prick. I'd much rather hand the opportunity to you work shy crack head council tenants any day. This little set of wheels is gonna let the other hoodies know you've made it. Cocaine and skunk selling is never gonna get any easier for the lucky buyer of this car. I might have a deal on a couple of gram's of smack or coke, but ideally I'd need to get a serious drug habit before hand. Perhaps someone could help? You can pay in cash or wraps, I'm easy really. Bring along your mums credit card or one that your mate has cloned down the petrol station. If it is going to be hard cash, please ensure it is discretely hidden in a used Tesco carrier bag, and you have folded one 20 note around 4 others. Makes counting so much easier.
For any female buyer I'm offering a free Tattoo of something utterly meaningless to go in the middle of your lower back. If you haven't already got your "Tramp Stamp" that is.
If your an under-age drink driver, or under-age driver for that matter, this little beauty really will attract the attention of the local constabulary. You'll struggle to drift pass any patrol car. Make sure there is at least 6 of you in the car though, Spliff in hand. If your driving, have another swig from your 2 litre plastic "LIDL" brand cider as you nonchalantly flip the bird to the passing police patrol. Head off for the nearest estate for some tyre screeching fun. They ain't never gonna take you alive in this.
The car does like a good rev in the morning at any unsocial hour. Neighbors will love it and feel proud to live in the same road. don't forget to rev the pants off of it at all junctions and roundabouts as well. This really will increase the length of your manhood no end. Your virginity is gonna be a thing of the past when the babes see you in this "fanny magnet". You can almost bet your last eighth of puff your gonna get laid. Hell, might even get a few STD's as well. your gonna get a proper bird with this motor.
For the disqualified driver I'll even offer to recover it from outside the local Magistrates or police station. What better way to impress the local Judicial system in one final act of defiance before collecting your ASBO?
Don't let the frivolous matter of actually holding a current, valid drivers license and insurance put you off this bargain. A visit to your local crack house should procure some documentation from as little as fifty quid.
Nuff said, innit.
t-ruckerj

Thanks! Cheers
       AudiSRS.com Forum Index -> General Car Chat
Page 1 of 1